רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT
פתרונות זיווד לאלקטרוניקה זיווד-ספייסרים-קופסאות


פתרונות זיווד לאלקטרוניקה

קופסאות זיווד וספייסרים - טלמיר אלקטרוניקה

יצרנים משווקים

פתרונות זיווד לאלקטרוניקה בטלמיר

טלמיר אלקטרוניקה בע"מ מייבאת ומשווקת פתרונות זיווד לאלקטרוניקה ומוצרים דומים אחרים משנת 1979. אנו מציעים את מגוון הפתרונות זיווד לאלקטרוניקה הגדול בארץ ממיטב היצרנים בעולם.
 
במידה ולא מצאת את הפתרונות זיווד לאלקטרוניקה ואביזרים שאתה זקוק להם, אנא צור קשר וצוות טלמיר אלקטרוניקה ישמח לעזור.
השאירו פרטים באתר או צרו אתנו קשר בטלפון 04-8520233 לכל שאלה ונשמח לעזור. לרשותכם ניתן לבצע באתר הזמנה של מגוון פתרונות זיווד לאלקטרוניקה, כמו גם מוצרים נוספים.

לקבלת הצעת מחיר ל-פתרונות זיווד לאלקטרוניקה אנא צרו קשר או ליחצו על הקישור הרלוונטי בדף המוצר. המחירים בטלמיר אלקטרוניקה תחרותיים ומותאמים לכל לקוח בהתאם לכמויות שהוא מזמין.

קופסאות זיווד וספייסרים - טלמיר אלקטרוניקה

מהן קופסאות זיווד

קופסאות זיווד משמשות ככלי שליטה על חשמל בסביבה מאוכלסת: בית בודד, דירה בבניין, כל הבניין, אסופת בניינים, ושכונות שלמות. הקופסאות עצמן אינן כלי השליטה, אבל הכלי עצמו – לוח המתגים – נמצא בתוכן. וכעת לסוגייה – מדוע יש נגדים בחשמל? מדוע כאשר מסתכלים על מעגל חשמלי רואים רכיבים גליליים צבעוניים מפלסטיק הנקראים נגדים? ובכן, בלעדיהם היה קצר במערכת החשמל. תפקיד הנגד הוא ליצור התנגדות המאפשרת זרימת זרם מוגבלת. מדוע זה חשוב? משום שבכל נקודה בה יש לוח חשמל מלאכותי, ניתן לומר שיש שם נגד שיוצר התנגדות חשמלית. גודל הנגד – כהיקף הצורך האנושי בחשמל באותה נקודה.


חשיבות תכנון הזיווד

בעוד ניתן למצוא קופסאות זיווד  ברמת מוצר סופי, הרי שלעיתים יהיה עלינו ליצור מארזי זיווד בהתאמה אישית ובהתאם לצרכים הספציפיים שלנו, על כן, תכנון פתרונות זיווד בצורה מדויקת, בחינה סופית של המוצר, כמו גם שימוש במוצרים משלימים כדוגמת ספייסרים או ברגים לתעשיית האלקטרוניקה הינה חשובה ביותר וזאת על מנת להעניק לנו את הזיווד החזק והאיתן ביותר. 

תהליך תכנון פתרונות זיווד

על מנת לתכנן את פתרון הזיווד הייעודי, יש צורך לקחת בחשבון מספר פרמטרים בכדי להגיע לתוצאה האיכותית והטובה ביותר של קופסאות זיווד אופטימאליות. 
  • בחירת חומר הזיווד תוך התייחסות אל האלקטרוניקה עצמה
  • התאמת קופסאות זיווד אל הגודל הנדרש
  • התאמת קופסאות הזיווד אל המשקל הנדרש
  • בדיקת עמידות אל מול תנאי השטח והאקלים
  • בחירת חומרי עזר כגון ברגים לתעשיית האלקטרוניקה
  • בחירת ספייסרים על פי צורך
  • בדיקה סופית 

בטלמיר אלקטרוניקה מגוון עצום של פתרונות זיווד בגדלים שונים ולמטרות רבות.

קטלוג מוצרים