רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » לוחות ניסוי באלקטרוניקה

לוחות ניסוי באלקטרוניקה

בתחום לוחות ניסוי באלקטרוניקה ניתן למצוא מגוון גדול, ועל כן בטרם יוצאים לרכוש, יש להבין מה מחפשים. כך למשל ניתן למצוא לוח עבור ניסויים בעל חורים עגולים, לוח עשוי אפוקסי מצופה לכה עבור מניעת חמצון הנחושת, לוחות עם אותיות ומספרים, לוחות שכוללים מדבקות, לוחות בגדלים שונים (קטן, בינוני, גדול וענק), לוחות עם מספר חורים משתנה וכדומה. לאור כל זאת ניתן לדעת שההיצע קיים, וכל שצריך לעשות זה לדעת למצוא את המוצר המתאים ביותר.
מכאן שאם מחפשם אחר לוחות עבור הרכבת ופיתוח מעגלים, יש לפנות לחברה מקצועית שיודעת להציע היצע נרחב, ומחזיקה בידע מעמיק בתחום, כך שהיא תוכל להנחות כל לקוח אל עבר הלוח האידאלי ביותר עבורו.
 
דיודה
 
דיודה הנו רכיב אלקטרוני שמכיל שני חיבורים. בעיקרון מדובר על שסתום חד כיווני בו זורם חשמל. כאשר עוסקים בתרשימי חשמל, נהוג לסמן את הדיודה ע"י חץ, כאשר הקודקוד מופנה אל עבר כיוון זרימת החשמל- מהאנודה אל הקתודה.
ניתן להשתמש בדיודה עבור יישור זרם (מאפשרת לאפס חצי ממחזור שלילי), ניתן להשתמש בה עבור שחזור אותות שאופננו וניתן להשתמש בדיודה עבור יצירת שערים לוגיים. כמו כן יש מגוון סוגי דיודות, כאשר הנפוצים ביותר הם דיודה פולטת אור (כאשר מועבר דרכה זרם חשמלי היא פולטת אור, מיושם רבות בנורות לד), דיודת זנר (מיועדת עבור ממתח אחורי- הזרם עובר מאפס למתפרץ בנקודת מתח הפריצה), דיודת מפולת (התקן אלקטרוני מאוד רגיש) ופוטודיודה (משמשת כגלאי אור וביכולתה להפוך אור לזרם חשמלי או למתח).
 
חיבורים
 
לצד מטריצות ודיודות, גם יש לא מעט חיבורים שניתן ליישם, אם עבור ניסויים ומחקרים ואם עבור מכשירים וצרכים שונים. מכאן שניתן להבין שגם מי שמגיע מהתחום, עשוי ללכת לאיבוד בשל המבחר הרב של החיבורים והמטריצות, ועל כן  מוטב לבצע רכישה רק במקום מקצועי שיודע להציע מגוון לצד הסבר מקצועי ומנוסה, כך שכל אדם ינותב באופן המקצועי ביותר אל עבר האופציה המתאימה ביותר.

מטריצות




פינצטות בטלמיר אלקטרוניקה
אלקטרונאים משתמשים בפינצטה על מנת לבצע תיקוני חשמל עדינים במעגלים חשמליים. השימושים העיקריים של הפינצטה מתבטאים בהזזת חלקי מתכת זעירים ודקים אשר רק פינצטה דקה יכולה להזיז אותם מבלי לעקור או לשבור אותם. להלן מספר עובדות חשובות על פינצטות כשהן בשימוש באלקטרוניקה.לרוב, העבודות יתבצעו כשהמעגל פתוחכשהמעגל פתוח לא עובר זרם חשמל...
פינצטות בטלמיר אלקטרוניקה


מגוון פתרונות זיווד לחמל ואלקטרוניקה
בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה בלא מעט אפיקים, הולך וגובר הביקוש לפתרונות זיווד אלקטרוניקה. ואין זה פלא, הרי השימוש בפתרונות אלו מספק מענה אמין ופופולרי לסידור של מעגלים ורכיבים אלקטרוניים ולהגנה עליהם – וניתן להיעזר במוצרי ורכיבי הזיווד על מנת ליצור שלל תצורות שיתאימו לכל מקרה וצורך. מהם השימושים הנפוצים במו...
מגוון פתרונות זיווד לחמל ואלקטרוניקה


חומר ציפוי קונפורמי / חוטי הלחמה / חומרי מיסוך הלחמה / ספריי ניקוי אבק בלחץ אוויר
חומר ציפוי קונפורמי יישומי ציפוי קונפורמי על ידי ספריי, מיכלי טבילה ומברשות. מיועדים לשימוש בחלל, בתעשייה ימית, במכשירים חשמליים, במכשירי מדידה, ובתקשורת נתונים, ועוד תעשיות נוספות. הציפוי שלהם עשוי מאיכות גבוהה ומגיע בשני סוגים. מוצרי עיבוד מחדש ותיקון ייצור לוחות מעגלים ואבות טיפוס נעש...
חומר ציפוי קונפורמי / חוטי הלחמה / חומרי מיסוך הלחמה / ספריי ניקוי אבק בלחץ אוויר


קטלוג מוצרים