רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » כיצד להקל על העבודה

כיצד להקל על העבודה

"העבודה היא חיינו" כבר נאמר, ואכן כולנו עובדים בעבודה זו או אחרת. אומנם בעולם המודרני חלק ניכר מהעבודות הללו הן עבודות שלא צריך יותר ממחשב וחיבור לאינטרנט בשבילן, אך את אנשי המקצוע עדיין צריך והעבודות הפיזיות עדיין לא חלפו מן העולם וככל הנראה גם לא יחלפו. עבודה פיזית יכולה להיות כאינסטלטור, שרברב, טכנאי מחשבים, צבעי, או כל מקצוע אחר שמספק שירות עבור מישהו אחר. כמו בעבודות הווירטואליות גם בעבודות הפיזיות יש אמצעים שונים להקל על העבודה ולהפוך אותה למהירה יותר, יעילה יותר ורווחית יותר. קופסאות האחסון וארגזי הכלים השונים יכולים להפוך את העבודה לכזו.
 
עבור מי שעושה שימוש בכלי עבודה באופן יום יומי, ארגזי כלים יכולים להיות יעילים במיוחד. הארגזים הללו נוחים לנשיאה ומגיעים בגדלים שונים בהתאם לצורך, וכמובן מחולקים לתאים וכך ניתן בקלות להגיע לכלי העבודה אותו צריך. במקום לקחת את הכול באופן לא מסודר ולהתעכב על מציאת כלים שצריך, ניתן לאחסן את כולם בארגז אחד ולהפוך את העבודה קלה יותר.
 
תיקי הכלים הם שדרוג לארגזי הכלים. את התיקים הללו ניתן לשאת על הכתף או לשאת אותם על הגב, וכך לקחת את כלי העבודה בקלות לכל מקום. גם אלו מחולקים לתאים בהם ניתן לחלק את כלי העבודה בדרך הנוחה ביותר, וכך לעבוד בצורה הרבה יותר פשוטה. אם כבר החלטתם לרכוש תיק כלים, לכו על איכות שתישאר אתכם זמן רב.
 
בקופסאות אחסון ניתן להניח כל מה שרוצים וכל מה שצריך במהלך העבודה או בין לבין. כך כשתצטרכו לצאת לעבוד תוכלו לקחת מהקופסאות הללו בדיוק את מה שאתם צריכים, להכניס לארגז הכלים ואתם מסודרים. הקופסאות הללו כמו התיקים והארגזים מגיעים עם חלוקה נוחה שמאפשרת עבודה יעילה ומהירה.
 
לעשות את החיים לקלים יותר...
אמצעי העבודה הללו הופכים את החיים לקלים יותר ופשוטים יותר, והיום כשהם קיימים אין שום סיבה לא לעשות בהם שימוש. מספיק שעובדים עימם פעם אחת ומבינים את ההבדל המשמעותי  בין עבודה אם או בלי.
 
 
 
 

שמירת כלים ורכיבים בקופסאות וארגזי כלים




ארגזי כלים עם גלגלים
מה יכול להיות יותר טוב מארגז כלים מסודר, עם מחיצות ומגירות, עם הרבה כלים איכותיים ומקום לכל האביזרים הנדרשים?רק ארגז כלים על גלגלים! הרי ברוב המקרים בארגז אנו מאחסנים כלים שהינם כבדים ביחד - מברג, מפתח, מסור, כל מיני ברגים ואומים, דיבלים ופטישים, סיליקון ואקדח לסיליקון ועוד - כל אחד והתחום שלו. וזה לא קל לסחוב את הכלים אפילו ב...
ארגזי כלים עם גלגלים


קטלוג מוצרים