רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » לדים לכל מטרה. נורת לד

לדים לכל מטרה. נורת לד

לדים צמודי תקרה, המפיצים אור לבן ולעתים אור צהוב. הלדים הללו פרוסים בדרך כלל בכל רחבי המשרד. בבית הם שימושיים בעיקר בגופי תאורה נקודתיים האחראיים להפצת אור לטווח רחב. הלדים הללו חוסכים בחשמל ונחשבי לבטיחותיים יותר לשימוש מאשר נורות הלוגן. ישנן מערכות תאורה לדים שניתן לסגור ולפתוח לא רק באמצעות מתג פיזי אלא גם באמצעות הבית החכם. כן, העתיד כבר כאן, ואפשר לכבות את האור כשיוצאים לעבודה גם מהרכב עם אפליקציית הבית החכם.

עיצוב לדים

ניתן למצוא אותם עגולים וצבעוניים, בעלי צורות משתנות, או מלבניים עם צורה חד ערכית לשימוש משרדי. חשוב להתייעץ עם ספקי פתרונות תאורה או טכנאי בית חכם בטרם תבחרו בתאורת הלדים שלכם.

 

לדים צבעוניים

אסופת רחבת היקף של נורות לדים אשר ניתנת למיקום בכל נקודה: על הקירות, התקרה, ואפילו מתחת לרצפה שקופה. חשוב להתייעץ עם ספקי פתרונות תאורה על מנת לגבש פתרון תאורה פרודוקטיבי במיוחד, מעוצב למשעי – כזה שיהפוך את הערב שלכם למוצלח ביותר, וייצור חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים.

לוחות תצוגה - תצוגת לדים

בטלמיר אלקטרוניקה ניתן למצוא את הרכיבים הדרושים להרכבה עצמית של תצוגת לדים בכל סגנון וגודל. ניתן להרכיב תצוגת לדים מודולרית לחלוטין ולשלוט בכיתוב בלוח. תצוגת לדים היא דבר מאוד חסכוני ויעיל - הוא נראה בחושך וגם באור יום. ניתן להרכיב תצוגת לדים מלדים חזקים במיוחד, כדי לאפשר את תאורתם גם ביום.

 

במלאי של טלמיר גם לדים לתעשייה - לחצנים עם תאורת לד, אינדיקציה, לדים עם מחברים לפנלים, פנסים, תצוגת MATRIX מטריקס, תצוגת SEGMENT, עוצמות שונות וגדלים. הקטלוג האינטרנטי שלנו מאפשר חיפוש קל ונוח באתר.

לדים ותצוגות לדים




לדים THROUGH HOLE ועוד מוצרי אינדיקציה
לד (Led) הוא המפתח לתצוגות ותאורות העתיד. ולמעשה כבר בהווה ניתן לראות כניסה מסיבית של טכנולוגית הלד לחיי היום יום שלנו – כפי שכל בעליו של בית חכם יודע. תאורת הלד החסכונית והמדויקת התחילה את דרכה בעולם האלקטרוניקה לחיווי על לוחות מודפסים ותצוגת מספרים ומילים. קשה לדמיין אלקטרוניקה ללא שימוש בנוריות הלד, עם מגוון...
לדים THROUGH HOLE ועוד מוצרי אינדיקציה


לוחץ כבלים
לוחץ כבל | לוחץ כבליםכל כבל בסופו של דבר מתחבר לרכיב או לכבל אחר. בכדי שהחיבור יהיה חזק ויחד עם זאת ניתן לניתוק מומלץ להשתמש במחברים או נעלי כבל למינהם.כדי לחבר בצורה איכותית את הכבלים והחוטים, יש להשתמש בכלי הנקרא לוחץ כבלים/לוחץ כבל. לוחץ כבל או לוחצי כבלים בדרך כלל ידניים ונכנסים לארגז הכלים בקלות, וחובה לכל בעל מקצוע...
לוחץ כבלים


פנס הוא מוצר חיוני ובסיסי המשמש אותנו לאורך שנים רבות ומטרתו העיקרית היא לספק אור בחשכה ולשמש לכל מיני מטרות. ניתן למצוא מגוון סוגי פנסים איכותיים המתאימים לשימושים שונים כגון: טיולים, עבודות תעשיה ואלקטרוניקה, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה וצלילה, פעולות חילוץ והצלה וכן לשימוש ביתי.בין מבחר הפנסים ניתן למצוא פנס עט, פנס יד, פ...


קטלוג מוצרים