רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO למטרות שונות

כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO למטרות שונות

כל מכשיר אלקטרוני שמשלב תוכנה ורכיבי אלקטרוניקה, מכיל  כרטיסי מחשב שונים שמתאימים לו. כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO הינו כרטיס פופולארי שעימו משתמשים חובבי אלקטרוניקה שונים ואשר נועד לשימוש באביזרי אלקטרוניקה רבים. הוא מסייע רבות בתחום הפיתוח של חומרה  ותוכנה והפופולאריות שלו גדולה גם בשל מחירו הנוח.  יש מדריכים  מקוונים שונים שמסייעים לכל מי שרוכש אותו בהבנת השימוש בו.
 

חלקי הכרטיס 

 
כרטיס פיתוח ארדואינו   ARDUINO מכיל חומרה שמגיעה עם רכיבים שמרכיבים את המיקרו בקר. לדוגמא: יש לוחות ארדואינו דקים שניתן לקפל אותם לתוך בגד ואחרים שמיועדים להתקנה במכשירים גדולים בהרבה. המעגל המודפס מכיל בדרך כלל, רכיבים כמו: חיבור U S B, בקר, מייצב מתח ועוד. סביבת הפיתוח מאפשרת כתיבת תכניות והבזקתן לתוך הכרטיס, והפעולה הזאת מתאימה לביצוע במהירות ובקלות, הודות לתכונות של הכרטיס.
 

סוגי כרטיסים

 
ניתן למצוא כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO בגדלים שונים  ועם רכיבים שונים וחלקם מיועד לחובבים ולמתחילים ואחרים למפתחים מנוסים. יש כרטיסים שמשלבים בתוכם יכולת תקשורת USB  עם המחשב, אחרים בעוצמה גדולה שמתאימה למעבדים שונים ועוד. המומחים בחנויות שמוכרות אותו יוכלו לייעץ לכל לקוח על הכרטיס המתאים לסוג העבודה אותה הוא צריך לבצע, וכדאי להתייעץ איתם לפני הקנייה. איכות הפיתוח וההרכבה תלויה בכרטיס מוצלח, וכדאי להשקיע בבדיקה מתאימה ובקנייה חכמה שתביא להרכבה ולפיתוח מוצלחים.
 

כרטיס פיתוח והרחבותיו - ARDUINO




מצלמות כרטיס - RASPBERRY PI
כרטיס מצלמה RPI 8 מ"פ ל Raspberry PI מודול המצלמה Raspberry Pi v2 הוא תוסף איכותי בצורת כרטיס שתוכנן במיוחד עבור Raspberry Pi, עם חיישן צילום Sony IMX219 ברזולוציה של 8 מ"פ שמכיל עדשה קבועה. הוא מאפשר להפיק תמונות סטטיות ברזולוציה של3280 x 2464  פיקסלים ותומך גם בצילום וידאו באיכות1080p30, 720p60...
מצלמות כרטיס - RASPBERRY PI


קטלוג מוצרים