רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » סקירת יצרנים מומלצים של רכיבים אלקטרוניים

סקירת יצרנים מומלצים של רכיבים אלקטרוניים

זקוקים לציוד ורכיבים אלקטרוניים?

 
מפתחים מוצר? לומדים הנדסת אלקטרוניקה או מכטרוניקה ומחפשים רכיבי אלקטרוניקה לשילוב בפרויקט הגמר? עומדים בראש בית עסק מעולם ההיי-טק, מחשוב או אלקטרוניקה וזקוקים לכמויות גדולות של רכיבים אלקטרוניים? בשלושת המקרים מומלץ להזמין את הציוד והחלקים הנדרשים אצל חברות המשווקות בארץ רכיבים אלקטרוניים. Digi-Key (DIGIKEY), Mouser Electronics ו- Farnell element 14 מוכרות בתור החברות המקצועיות, האמינות והמומלצות ביותר להזמנת רכיבים אלקטרוניים מכל הסוגים עבור גורמים עסקיים ופרטיים כאחד.
 

מגוון סוגים של רכיבים אלקטרוניים לכל מטרה וצורך

 
שלושת החברות מחזיקות מלאי עשיר של ציוד, חלקים ורכיבים אלקטרוניים ונותנות מענה לכל צורך בציוד, חלפים ורכיבים לאורך כל תהליך התיכנון ופיתוח מוצר מהשלב הראשוני ביותר של פיתוח האב-טיפוס ועד שלב הסיום של המוצר המוגמר. קשת רחבה של מוצרים, העומדת על 3 מיליון מוצרים אצל Mouser Electronics, על מיליון ב- Digi-Key ועל חצי מיליון ב- Farnell element 14 מאפשרת לכם לבחור מתוך מכלול המוצרים את הרכיב המתאים ביותר לצורך כזה או אחר. 
 
בין מוצרי החברות ניתן למנות כוננים, שנאים, קשיחים, אמצעי הידוק, קבלים, ציוד בדיקה אופטי, פתרונות רישות, פוטנציומטרים ונגדים משתנים, סרטים דביקים ודבקים, ספקי כוח חיצוניים ופנימיים, ספקי כוח להרכבה בלוח, נגדים, מתגים, משרנים, סלילים, משנקים, מעגלים מושלבים (IC), מסננים, מנועים, סולונואידים, לוחות/מודולי דחיפה, ממסרים, מכללי כבלים, רכיבים ואביזרים למחשבים ומשרדים, מחשבים משובצים, מחברים ורכיבי חברור, מוצרים להכנת אב טיפוס, מוצרי סוללות, מוצרי מוליכים למחצה בדידים, מוצרי אודיו, מבדדים, מאווררים ומוצרי ניהול תרמי, כרטיסי זיכרון, מודולים, כלי עבודה, ציוד בדיקה ומדידה, אמצעי בקרה תעשייתיים, מדים, כבלים וחוטים, חיישנים, מתמרים, מוצרים לביצוע הלחמה, הסרת הלחמה ומוצרי עיבוד מחדש, מוצרים להגנת קווים, חלוקה וגיבויים, מוצרים להגנת מעגלים, גבישים ומתנדים, מוצרי חדר נקי, בקרת חשמל סטטי, פריקה אלקטרו-סטטית (ESD), אלקטרו אופטיקה ועוד מבחר מוצרים עשיר לכל צורך ומטרה.
 

Digi-Key, Mouser Electronics ו- Farnell element 14

 
שלושת החברות הינן חברות וותיקות ובעלות מוניטין בתחום השיווק והייצור  של רכיבים אלקטרוניים. Digi-Key, Mouser Electronics ו- Farnell element 14: שלושתן מייבאות את סחורותיהם לעשרות מדינות בכל רחבי העולם, שלושתן מספקות ציוד ורכיבים ליצרני אלקטרוניקה המוכרים והמובילים בעולם, אך לצד זאת גם נהנות מפופולאריות בקרב פרטיים: מהנדסים ובעלי עניין בעולם הטכנולוגיה, תחום האלקטרוניקה והמחשוב. מאחר ושלושת המפיצים מוכרים בזכות הסטנדרטים הגבוהים של מוצריהם, רבים בישראל מעדיפים להזמין את הרכיבים האלקטרוניים הנדרשים אצל אחת מהן ולהיות בטוחים כי הרכיב שיקבלו יגיע ללא כל פגם וימלא היטב את המטרה שלשמה נועד.  
 
נושא איכות השירות, המוענק ללקוחותיהם של שלושת החברות, חשוב לא פחות מרמת האיכות של הרכיבים האלקטרוניים. כל מוצרי FARNELL בעלי אחריות ומיוצרים בחומרים איכותיים, רכיבים של חברת דיגיקי DIGIKEY בעלי עמידות לטווח ארוך, גם במוצרי הביתיים, MOUSER מספקת מידע רחב על כל מוצריהם ונותנת מפרטים מדויקים לשימוש הלקוחות.
מלאי רחב של מוצרים, שברשות שלושת החברות, מבטיח זמינות של רכיבים אלקטרוניים. ביקורת איכות לא מתפשרת מבטיחה אחוזי פסולים אפסיים.
 
שלושת החברות - Digi-Key, Mouser Electronics ו- Farnell element 14 פועלות במטרה לענות על צורכי לקוחותיהם בצורה מיטבית, לספק את הרכיבים האלקטרוניים נחוצים להם ברמת איכות הגבוהה ובזמנים הקצרים ביותר. 
 
תקן ISO
 

טלמיר אלקטרוניקה

אנו, בטלמיר אלקטרוניקה, רואים את הספקים האלה כמודל עולמי,  אותו יש ליצור גם בארץ, דבר שיחסוך עלויות שונות כמו משלוחים, מסים וזמני אספקה ארוכי. ספקים אילו מהווים דוגמא לתהליכי עבודה נכונים ומדוייקים.
 
 דבר נוסף שטלמיר אלקטרוניקה יכולה לספק הוא שהתקשורת זמינה ונוחה יותר  מכמה סיבות:
  • שפת התקשרות הינה בעברית
  • מענה מיידי לטלפונים ומיילים
  • אחריות ושירות לקוחות בארץ - האחריות ניתנת על ידי טלמיר אלקטרונירה, אשר נמצאת בישראל
  • טיפול בשירות הלקוחות הוא אינו ארוך ומיגע - מה שקורה לפעמים בתקשורת מול חברות בחו"ל

 

 

 
 

ציוד ורכיבים אלקטרוניים




מחברים ומתאמים, קונקטורים
קונקטורים (מן המילה הלועזית - connect , לחבר), או בעברית "מחברים", משמשים בעולם המחשוב, הטלפונים החכמים והמכשור האלקטרוני בכלל לצרכי העברת נתונים, מיזוג, הפעלה במקביל או במשותף של שני מכשירים (או מעגלים אלקטרוניים באותו מכשיר) או יותר.קונקטורים יכולים להיות מסוג מקובל שהשימוש בהם נפוץ או כאלה שתוכננו ויוצרו במיוחד. י...
מחברים ומתאמים, קונקטורים


לדים THROUGH HOLE ועוד מוצרי אינדיקציה
לד (Led) הוא המפתח לתצוגות ותאורות העתיד. ולמעשה כבר בהווה ניתן לראות כניסה מסיבית של טכנולוגית הלד לחיי היום יום שלנו – כפי שכל בעליו של בית חכם יודע. תאורת הלד החסכונית והמדויקת התחילה את דרכה בעולם האלקטרוניקה לחיווי על לוחות מודפסים ותצוגת מספרים ומילים. קשה לדמיין אלקטרוניקה ללא שימוש בנוריות הלד, עם מגוון...
לדים THROUGH HOLE ועוד מוצרי אינדיקציה


מידע מורחב והשוואה בין הדגמים
מידע מורחב והשוואה בין הדגמיםRASPBERRY PI הוא מחשב מיני זעיר שממדיו כגודל כרטיס אשראי ובמחיר זול במיוחד, פחות מ- 200 ש"ח. הפיתוח של המיני מחשב ברספברי פיי החל בשנת 2008 והגרסה הראשונה ששווקה לשוק הפתוח נמכרה החל משנת 2012. בשנת 2013 יצא לשוק הדגם החדש- מודל B שמצויד במעבד מסוג ARM11 700 MH, בזיכרון 512 MB ובמעבד גרפי שמסו...
מידע מורחב והשוואה בין הדגמים


מחברים קואקסיאליים
יש לקרוא את המפרט של המכשיר לו מיועד המחבר, ואם זה מכשיר שסופק לכם בהתקנה של טכנאי שירות, מומלץ ליצור אתו או עם החברה ששלחה אותו, קשר ולאמת כמה כניסות יש למכשיר על פי הגדרה. לאחר מכן, יש לתכנן כמה מצלמות, טלוויזיות או כל התקן אחר תרצו לחבר לממיר או למקלט שלכם, ולרכוש מהמותג Labgear מחברים קואקסיאליים בהתאם. מהיכ...
מחברים קואקסיאליים


סוגי מתאמים ומחברים
תחום החשמל הוא תחום מורכב ומסועף והפיתוחים בו הם רבים, אולם עדיין בבסיסו של דבר עומד עקרון פשוטים שקשור לחיבור אותות חשמליים דרך התנגדות במטרה ליצור פעולה. כך למשל מחברים ומתאמים הם בעצם רכיבים אלקטרוניים מחברים בין שני מעגלים חשמליים לטובת העברת אותות חשמל ממעגל אחד למשנהו. את המתאם מרכיב מוליך חשמלי שאותו עוטפת מעטפת קשיחה שתפקיד...
סוגי מתאמים ומחברים


קטלוג מוצרים