רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » פנס ראש מקצועי

פנס ראש מקצועי

עד לא מזמן, פנסי ראש היו נחלתם של עובדי בניין, קבלני שיפוצים, ומכונאים למיניהם, אולם כיום, פנסי ראש הם נחלת הכלל, והפכו לדבר החם בתחום תרבות האקסטרים והפנאי הישראלית. פנסי הראש, אשר בעבר הוצמדו לקסדות העבודה, השתכללו, והם מגיעים בשלל עיצובים ודגמים, ומתאימים למגוון רחב של שימושים.
 

 שימושים בפנס ראש

 
פנסי ראש משמשים רוכבי אופניים, מחנאים, חיילים ואנשי כוחות הביטחון, אנשים פרטיים בזמן הפסקות חשמל, ועוד. הסיבה שפנסי ראש הפכו לנפוצים כל כך, היא נוחות השימוש בהם, אשר משחררת את שתי ידיו של המשתמש לפעילות. היתרון הגדול של פנסי ראש הוא שהם מאירים בכל רגע בכיוון אליו אתה מפנה את מבטך, ובכך מאפשרים התנהלות נוחה ובטוחה באפלה. 
 
פנס ראש
כיצד לבחור פנס ראש? לאילו תכונות ומאפיינים כדאי לשים לב? אילו מוצרים של יצרנים ומותגים מפורסמים מיוצגים בחנות שלנו?
 
אנו בוחרים פנס ראש, תוך התמקדות במאפיינים - לפני שמחליטים על דגם ספציפי של פנס נטען, כדאי ללמוד היטב את מאפייני המכשירים כמו:
 
בהירות - תכונה זו תלויה בצרכים. אם יש צורך בתיקון רכב אפשרי או קריאה באוהל, אסור לבחור בדגמים עם בהירות גבוהה. אם בעזרת פנס כזה המשתמש רוצה למשוך דגים או לציין את מיקומו בערפל, אז מומלץ לבחור דגמים עם בהירות גבוהה ופונקציות הבהוב מיוחדות.
 
טווח - דגמים באיכות גבוהה מיצרנים מודרניים, נבדלים זה מזה בשני מצבים מיוחדים:
1) אור מוצף, שנועד להאיר את אזור הבילוי כולו באור מפוזר;
2) אור צר, המשמש להארה יעילה של חפצים מרוחקים או רכיבים קטנים לאור ממוקד
 
פונקציה של טווח האור קשורה ישירות גם למספר הלומן, כאשר בגודל 65 לומן המשתמש יוכל להאיר את המרחק עד 50 מטר, ו -180 לומן יאפשרו לבלות ביעילות בדיג בלילה.
 
סוללה - כדי להציל את חיי העבודה של סוללת הפנס, כדאי לשים לב לדגמים עם נוריות LED לבנות ואדומות כאחד. נורה אדומה אינה דורשת הספק גבוה, ולכן ניתן להשתמש בה במקרים בהם אתם זקוקים לתאורה לחיפוש דברים מסוימים או שיחה רגילה בתאורה רכה.
 
פונקציונליות והתאמה - מטעמי נוחות, לכל פנס ראש יש לא רק רצועות אלסטיות אופקיות, אלא גם אנכיות, אשר בזכותן היא לא מחליקה מהראש גם במהלך תנועות פתאומיות, שיפועים או ריצה. מאפיין נוח נוסף הוא התאמת הטיה של הפנס, שבגללה בעליו אינו צריך להחזיק או לכופף את ראשו במצב לא נוח.
 
עמידות במים - זוהי נקודה חשובה במיוחד למי שבוחר פנס לפעילות בחוץ או טיולים תכופים עם שהות לילה. בהתחשב בחיזוי מזג האוויר, עדיף לבחור פנס ראש עם סימון ה- IP, שמוגן ביעילות מפני רטיבות ותקלות. ואם למכשיר יש סימון מעורב, כמו IPX4, אז המשמעות היא שהמכשיר הוא עמיד בפני אבק ויש לו גם מחלקה 4 אטומה למים, שבגללה הוא לא חושש מלהתיז מים, אך אינו מיועד לשחייה או צלילה.
 
 
 
מחירי פנס ראש
 
ניתן למצוא פנסי ראש בטווח מחירים רחב, תלוי במטרות השימוש, בתדירות, ובאיכות הפנס. אם אינכם לוחמים ביחידות קומנדו, רוכבי אופניים מקצועיים, או חובבי מסעות הישרדות, תוכלו להסתפק בפנס ראש איכותי, שמחירו נע בין 150 – 500 ₪, אם אתם זקוקים לפנס ראש לשימוש מקצועי ממושך ואינטנסיבי, טווח המחירים יכול לעלות אף מעל ל1500 ₪. במחלקת הפנסים שלנו, ניתן למצוא מגוון רחב לכל מטרה!

פנס ראש מבית טוב

מאחר וכבר בחרתם להשקיע ברכישת פנס ראש מקצועי, כדאי שתרכשו פנס מחברה מוכרת ואמינה, כך שתקבלו את התמורה המלאה לכספכם. קיימות חברות שונות המייצרות פנסי ראש איכותיים, נציין כאן שלוש מהן: 
  • CK TOOLS – מאנגליה קיימת כבר למעלה מ- 100 שנים. החברה מפתחת ומייצרת מגוון מוצרים וכלי עבודה איכותיים לתעשיית החשמל והאלקטרוניקה. פנסים נחשבים לאיכותיים, אמינים, בעלי תאורה חזקה וזמן עבודה ארוך.
     
  • UNI-LITE – גדלה באופן משמעותי והפכה לאחת החברות המובילות בתחום ייצור הפנסים. פנסי הראש מבית UNI-LITE מצוינים לפעילויות ספורט ואקסטרים.
     
  • Energizer – מבין מוצרי האלקטרוניקה של Energizer, פנסים הם שם דבר ובמידה לא מבוטלת - אף יותר מהסוללות. החברה מייצרת דגמים המתאימים למחנאות, רכיבת אופניים לילית, או לפעילויות של כוחות הביטחון והמשטרה.

פנסי ראש

פנסי ראש הם התחום החם של השיח הישראלי. בעוד אשר בעבר היו אלו פנסים שעניינו בעיקר קבלני בנייה ושיפוצים והם יוצרו כיחידות שמתחברות לקסדות של הפועלים, כיום ניתן להשיג פנסי ראש לכל שימוש אפשרי ובין הדגמים הנבחרים. כיום פנס הטעינה של LED הוא תכונה אינטגרלית של ציידים, דייגים ונהגים רבים, כך שידיו של המשתמש יכולות להיות חופשיות לחלוטין. ובהתחשב בכך שלרוב דגמי הפנס יש מספר פונקציות התאמה, השימוש בהם הופך להיות נוח עוד יותר בכל סביבה.

 

 

 

פנס ראש איכותי במחיר טוב




מכשירי קשר וציוד נלווה
מגוון מכשירי קשר לשמירת קשר קבוע - מתאים לעבודות בניה, אבטחה, מוניות וכל תחום אחר שצורך להיות קשובים זה לזה כל הזמן.הציוד שאנו מציעים לך לרכוש באתר הוא באיכות הגבוהה ביותר ואנו מקפידים שאנשי המקצוע שלנו ייבחנו את האיכות והיכולות של המכשירים והאביזרים באופן יסודי, כך שנוכל להיות בטוחים בתמורה הגבוהה שאנו מציעים ללקוחותינו. המאג...
מכשירי קשר וציוד נלווה


פנס נטען
פנס סוללה נטענת חוסך לכם גם בקניית סוללות וגם בצריכת הסוללה במכשיר הסלולרי כשאתם מפעילים את פנס המצלמה שלו. סוללות נטענות הן אחת מההמצאות החשובות של המאה האחרונה, שכן הן חוסכות בהידרדרות משאבים סביבתיים שעה שמשליכים סוללות חד פעמיות ריקות. כך נאריך את החיים של פנס סוללות נטענות שברשותנו. נשתמש בפנס רק כשצריך, ולא בעו...
פנס נטען


פנס לכל מטרה
החל משנת 1979 חברת טלמיר אלקטרוניקה בע"מ מייבאה ומשווקת מגוון של פנסים נטענים ופנסי ראש המיוצרים על ידי החברות המובילות ביותר בעולם, אשר כל הדגמים כאחד מאופיינים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. מבחר הפנסים שלנו נותן מענה לכל צורך או שימוש ומספק מגוון פתרונות לתנאי שטח שונים. פנסים נטענים ופנסי ראש ממיטב היצרניות...
פנס לכל מטרה


קשה היום לבחור מתוך מגוון של חנויות, המוכרות כלי עבודה, את החנות שתספק  את המוצר הטוב ביותר, המתאים לצרכים ובמחיר מינימלי. רוב החנויות שמוכרות כלי עבודה, מנסות לתת את כל המגוון, כדי למשוך יותר קונים. אנו, בטלמיר לא נוהגים לשווק ולמכור מוצרים, שלא עומדים בדרישות שלנו, כלומר, כלי העבודה שתמצאו בטלמיר, עברו סינון מסויים ולכן רמת...


פנס הוא מוצר חיוני ובסיסי המשמש אותנו לאורך שנים רבות ומטרתו העיקרית היא לספק אור בחשכה ולשמש לכל מיני מטרות. ניתן למצוא מגוון סוגי פנסים איכותיים המתאימים לשימושים שונים כגון: טיולים, עבודות תעשיה ואלקטרוניקה, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה וצלילה, פעולות חילוץ והצלה וכן לשימוש ביתי.בין מבחר הפנסים ניתן למצוא פנס עט, פנס יד, פ...


קטלוג מוצרים