רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

FLUKE

FLUKE הינה חברה אמריקאית העוסקת בייצור והפצה של ציוד בדיקה אלקטרוני, והיא החלה את דרכה בשנת 1948. החברה נוסדה על ידי ג'ון פלוק, ומיום הקמתה היא נתפסת כיצרנית הגדולה והמובילה ביותר בעולם בתחומה. בשנת 1998 החברה נרכשה על ידי תאגיד DANAHER האמריקני, וכיום פעילות החברה ברחבי העולם מיושמת באמצעות שלוש חטיבות מוצר שונות: פלוק נטוורקס, פלוק ביו-רפואי ו-פלוק כיול. מכשירי הבדיקה והמדידה המיוצרים על ידי החברה משווקים בכל רחבי העולם והם מותאמים למגוון נרחב של תחומי מסחר, תעשייה ושירות.  

ליין מוצרי הבדיקה והמדידה של חברת של חברת FLUKE הינו מגוון והוא חולש על מספר רב של תחומי מסחר, תעשייה ושירות. בין יתר אנשי המקצוע העושים שימוש תדיר במוצריה השונים של חברת FLUKE  נמנים יועצי חשמל, טכנאים, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה, מהנדסי כיול, קבלנים, חשמלאי רכב, מהנדסי כיול ועוד.

החברה המובילה בתחום רבי מודדים וציוד מדידה לאלקטרוניקה

היתרון של מוצרי Fluke הוא שניתן לשלב אותם לכל אורך התהליך במגוון רחב במיוחד של פרויקטים בעולם האלקטרוניקה, תחזוקת המבנים והחשמל. כך למשל חלק ממוצרי החברה מתאימים לשלב ההתקנה, בעוד אחרים משולבים בשלב התחזוקה והשירות. במקביל, חברת Fluke מתמחה בייצור מכשירי מדידה שמיועדים לבקרת איכות והכלים שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה מסייעים להם לשמור על אמינות ועל מוניטין גבוהים.
 
קהל היעד של מוצרי Fluke כולל אנשי מקצוע מהשורה ולצדם חברות אלקטרוניקה, חשמל ותעשייה. טכנאים ומהנדסים משתמשים במוצרי Fluke בגלל הזמינות והנוחות שלהם, אך במקביל יש גם יצרני מכשור רפואי ואנשי מקצוע מענף ההייטק והמחשבים שנותנים בהם אמון. בתוך כך, השם של חברת Fluke הולך לפניה הרבה בזכות תכונות כמו עמידה בתקנים נוקשים של איכות, בטיחות ומקצועיות ללא פשרות. 
 
 

בין יתר מוצריה הבולטים ביותר של חברת FLUKE תמצאו רב מודד דיגיטלי איכותי

 

 

ציוד בדיקה




קטלוג מוצרים