רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » לטיול לילי יצאנו

לטיול לילי יצאנו

פנסי הראש הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים במיוחד. אם בעבר האופציה היחידה להאיר בחשיכה הייתה על ידי פנס יד מה שהיה פחות פרקטי ויותר מסורבל הרי שהיום פנסי ראש הם הדבר הנכון למי שרוצה לשחרר את הידיים. הם מאפשרים לעשות הכול והם מכוונים בהתאם למבט שלנו, כך שכל פעילות שאנו עושים בחשיכה תהיה פשוטה יותר ונוחה יותר. הנה כמה דוגמאות לפרקטיות של אותם פנסים.
 
טיולי לילה
 
מי מאתנו לא יצא לטיול לילי מאורגן או שלא בחייו? כולנו יצאנו. טיול לילי הוא טיול כייפי ונעים, אך הוא מצריך התארגנות מוקדמת בכדי שהוא יעבור כמו שאנו מתכננים וכמובן בלי פגיעות מיותרות. הליכה בשטח בלילה טומנת בחובה לא מעט סכנות, הן סכנות של הדרך כמו אבנים שלא רואים, ירידה תלולה, בור או כל דבר אחר שעלול להיקרות בדרכנו והן סכנות כמו בעלי חיים מסוכנים וכדומה. השימוש בפנס ראש בטיול לילי הופך את הטיול לנעים יותר, נוח יותר, מהנה יותר ובעיקר בטוח יותר.
 

עבודה במקומות חשוכים

 
עבודה במקומות חשוכים או בלילה יכולה להיות מסוכנת. מספיק שמישהו עושה איזו שהיא תנועה שאנו לא רואים ומזהים ואנו יכולים להיפצע. כמובן שעבודה בלילה או בחושך נוחה פחות והיא איטית הרבה יותר, ועבודה עם פנס ראש תקל על העבודה ותהפוך אותה לבטוחה יותר.
 

שחייה

 
שחייה, בין אם היא בבריכה ובעיקר אם היא בים או בנחל מסוים בלילה עלולה להיות מסוכנת. אם חשוך מידי לא רואים מה מקדימה עם פנס ראש הכול הרבה יותר פשוט והרבה יותר בטוח. אם אתם כבר שוחים בלילה או בחשיכה קחו אתכם פנס ראש נוח וכמובן כזה שניתן לעשות בו שימוש במים בלי שהוא יתקלקל, ויש פנסים שאפילו תוכלו לצלול איתם וליהנות ממה שעולם המים מציע לנו.
 

פנס במאה ארבעים מעלות

 
רוב פנסי הראש האיכותיים מאירים לכמאה וארבעים מעלות, ואם הם פנסי לד הם גם מאירים בעוצמה. זו זווית הראייה הטבעית מה שחוסך לנו את הצורך בכיוונים ובסיבובים מיותרים של הראש שלנו.
 

פנסי ראש למגוון שימושים




קטלוג מוצרים