רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » שימושים למדפסות תלת מימד

שימושים למדפסות תלת מימד

האחד המוצרים המבוקשים כיום בתחום האלקטרוניקה הוא בתחום שהולך וצובר תאוצה לאחרונה – מדפסות תלת המימד שהופכות יותר ויותר זמינות, אמינות ויעילות במרוצת השנים. המדפסת מאפשרת להדפיס מודלים בחומרים קשיחים או רכים בכל צבע שנבחר, בדיוק גבוה ביותר ומהירות רבה. כיום זהו המודל הנוח והמהיר ביותר לתכנון וייצור של אב טיפוס למוצר במגוון תחומים, אך לא רק לטובת כך.
 
מגוון השימושים למדפסות תלת המימד צומח ומתרחב, החל בשימוש ביתי, דרך חובבים וילדים התנסים ביצירת מודלים שונים וכלה בשימוש עסקי ותעשייתי, בשילוב רכיבי אלקטרוניקה ואף למטרות רפואה, בהן ניגע בהמשך.
 

שימושים ביתיים

מדפסות תלת מימד הפכו מזמן לתחביב של רבים שבוחרים לעשות בו שימוש ביתי בלבד. בפקודת הדפסה פשוטה עם סריקה מתוך תמונה ניתן ליצור מוצרים ממגוון רחב של חומרים כמו דברי אומנות, פסלים, משחקי ילדים, תכשיטים ומוצרים שונים שרוצים לפתח ולהתנסות בהם.
כאמור, לא מעט אנשים לאחרונה בוחרים לרכוש לעצמם את המדפסות כתחביב ולייצר לעצמם מוצרים ואבי טיפוס למוצרים שונים וחדשים, או דגמים למוצרים קיימים שהם אוהבים להתנסות בהם. המדפסות משמשות גם אנשים שרוצים להתפתח בתחום הצורפות, כתחביב או כעסק עצמאי ועוד. 
 

שימושים תעשייתיים 

 
מדפסות תלת המימד הפכו כבר לחלק בלתי נפרד מתעשיות רבות – ההייטק, הרכב, הרובוטיקה ועוד.
  • בעולמות ההנדסה, משמשות מדפסות תלת המימד את הצוותים משלבי הפיתוח של אב הטיפוס ועד ליצירת מוצר סופי והדפסתו בכמויות גדולות.
  • אדריכלים בונים מודלים באמצעות המדפסות ומתכננים בעזרתן שכונות, מודלים פנימיים וחיצוניים למבנים ובירידה לפרטים הקטנים ביותר.
  • אחד התחומים שנהנה במאה ה-21 משימוש נרחב במדפסות תלת המימד הוא תחום הרפואה, אשר בכל שנה מטמיע פתרונות מודפסים כחלק אינטגרלי מהליכים רפואיים שונים, ביניהם שתלים, עצמות או חלקי עצמות, ואף נעשית התקדמות רבה בהדפסת רקמות רכות ואיברים שלמים.
  • כשמדובר על עיצוב תעשייתי, משתתפות המדפסות בתהליכי פיתוח רעיונות עיצוביים ובייצור של גיאומטריות שאותן לא ניתן לעצב בקלות (אם בכלל) בעזרת כלים ידניים, או כלים אחרים.
  • בתעשיית האופנה, משמשות מדפסות תלת מימד ליצירת אריגים מודפסים או מוצרים נלווים לאופנה (אקססוריז), כמו אבזמים או תכשיטים. 

מדפסות תלת מימד באלקטרוניקה

תחום האלקטרוניקה המודפסת התפתח לא מעט בשנים האחרונות ובשימוש במדפסות כיום ניתן להדפיס חלקים ואף מוצרים רבים – כאשר לא רחוק היום שבו נוכל לייצר גם גדג'טים בבית.
חברות אשר עושות שימוש במוצרים אלקטרוניים מותאמים אישית יכולות לעשות שימוש במדפסות כדי לייצר חלקים וחלפים הבנויים ממגוון הולך וגדל של חומרי גלם, המותאמים לשימוש במדפסת. כמו כן, ליצרנים מאפשרות מדפסות תלת המימד להדפיס מעגלים אלקטרוניים באמצעות "דיו אלקטרוני".
 

מדפסות תלת מימד באיכות גבוהה ובמחיר משתלם

חברת טלמיר אלקטרוניקה הינה מובילה בתחום האלקטרוניקה בכלל - ומדפסות תלת המימד לתעשיות השונות ולשימוש ביתי בפרט. אנו מציעים ללקוחותינו ליווי אישי מאת צוותים מקצועיים אשר מכירים את המוצרים לעומק - ומסייעים לדייק את הבחירה בהם. במקביל לכך, אנו מציעים משלוח מהיר בתוך הארץ, אחריות עם המוצרים ושירות לקוחות זמין אשר מספק מענה להתקנה, תפעול וטיפול בתקלות.
להזמנת מדפסת תלת מימד מקצועית במחיר משתלם ואפשרויות תשלום נוחות במיוחד, ביכולתך ליצור עמנו קשר או להוסיף את המדפסת הרצויה לך לסל הקניות ממש כעת - ולקבל הצעת מחיר. נשמח לעמוד לרשותך.
 
 

מה אפשר לעשות עם מדפסות 3D




סרטי בידוד לאלקטרוניקה
 סרט בידודסרט בידוד, הנקרא גם איזולירבנד, הוא סרט יעיל בעל שימושים רבים ששימושו המקורי הוא בידוד חוטי חשמל ומוליכים חשמליים אחרים. סרטי בידוד מגיעים בצבעים שונים ועובדה זו משמשת לקידוד צבעים של חוטי חשמל על פי ייעודיהם השונים. סרטי בידוד מגיעים גם ברחבים שונים, מה שמוסיף ליעילותו של סרט הבידוד עבור מטרות שונות ורבות...
סרטי בידוד לאלקטרוניקה


מצבר 12V - איפה משתמשים
סוללות אינן מייצרות כוח או אנרגיה בעצמן. הן פשוט אוגרות אנרגיה בשפע על מנת שנוכל להשתמש בחפץ מסוים, כאשר אתה זקוק לו. אחת הסוללות הנפוצות ביותר היא סוללת 12 וולט.סוללת 12 וולט הינה בעלת מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, וישנם שימושים רבים ושונים בה, אותם נבחן בהמשך במדריך הזה.מהי סוללת 12 וולט?סוללת 12 וולט היא סוללה לא סדירה המשמ...
מצבר 12V - איפה משתמשים


קטלוג מוצרים