רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » מכונות ניקוי בקיטור

מכונות ניקוי בקיטור

מכשיר ניקוי באמצעות קיטור (אשר נקרא גם "קיטורית") הוא מכשיר ניקוי שפועל להסרת לכלוך קשה כמו כתמי שומן, כתמי לכלוך קשים, טחב ושלל סוגי לכלוך שקשה להוריד באמצעים הרגילים. מכונות ניקוי אלה משמשות עסקים, גופים, מלונות ורשויות מקומיות לניקוי משטחים שונים ביעילות, במהירות ועם מינימום נזק לסביבה. 
 
כיצד פועלת המכונה? 
ניקוי בקיטור הוא למעשה שילוב של סילון מים חזק במיוחד בטמפרטורה הנכונה, שיחדיו מסוגלים להתמודד בקלות כמעט עם כל סוג של לכלוך. הלכלוך מומס על ידי טמפרטורת הסילון ומוסר בשל עוצמתו. כמו כן, ניתן באמצעותו לנקות במקומות אליהם קשה מאוד להגיע כמו למשל מסילות של חלונות או פינות קשות להגעה. ניתן לנקות באמצעות הקיטור גם – ברזים, חלונות, פתחים צרים, מקלחות ועוד.
הניקיון והחיטוי ב-150 מעלות משאיר משטח מבריק ונקי ללא רבב ובאפס מאמץ. 
 

יתרונות מכונות ניקוי בקיטור 

 
מי שאוהב ניקיון יודע היטב שישנם מקומות בהם קשה לנקות. בין אם מדובר על שימוש ביתי ובין אם מדובר על שימוש תעשייתי, במקרים רבים ניקיון מושלם ניתן להשיג רק בדרך זו. הקיטור פועל מהר, מפעילים אתו מינימום מאמץ, אפשר להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן ללא חומרים כימיקלים בכלל ולכן הוא ניקיון ששומר במאה אחוזים על איכות הסביבה. 
 
יתרון נוסף ומאוד משמעותי שיש לניקוי באמצעות קיטור הוא כאשר מדובר על אנשים עם בעיות אלרגיה מחומרי ניקוי. במצב שכזה ניקוי באמצעות קיטור פותר את בעיית הניקיון ואף מספק תוצאה כמו ניקוי באמצעות חומרי ניקוי. 
 
מה חשוב לדעת לפני שמנקים עם קיטור
 
כל מכשיר או רכיב שיכול להיות רגיש לניקוי בטמפרטורה גבוהה יש לפנות מהמשטח שעובר את הניקיון. חשוב לשים לב לכמות המים שממלאים בתוך המכשיר ולוודא כי המילוי תואם את הנחיות היצרן. ישנם גם עזרים שונים כמו מברשות ייחודיות שניתן לחבר לקיטור על מנת לסייע בהסרת לכלוך עיקש במיוחד. 
חשוב לדעת שיש מגוון רחב של מכונות קיטור והן יכולות להתאים כמעט לכל צורך. כך למשל ישנן מכונות קיטור המתאימות לשימוש ביתי בשביל מי שרוצה לשדרג את רמת הניקיון בבית וישנן מכונות תעשייתיות שמתאימות גם לניקוי רחוב. 
 
 
טלמיר אלקטרוניקה בע"מ הנה חברה מובילה בתחום יבוא ושיווק רכיבים, כלי עבודה, ציוד בדיקה ומכונות ניקוי בקיטור זה למעלה מארבעים שנה. אנו מעמידים לרשותך פתרונות מקצועיים ותמיכה טכנית עם שירות ברמה הגבוהה ביותר, לפני ואחרי הרכישה.
להזמנת מכונות ניקוי בקיטור מזמינים כבר היום באתר והמשלוח בדרך אליך!
 

מכונות שטיפה בלחץ, שואבי אבק, קיטוריות ומשאבות מים




מכונות ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ, שואבי אבק
למה Karcher עושה את ההבדל? בין אם מדובר בטיפול עדין או ניקוי יסודי, מכונות השטיפה בלחץ גבוה של קרצ'ר (קרשר) Karcher מציעות את הפתרון המושלם עבור כל משימת ניקוי. במקום שבו האבק והלכלוך שלטו, עכשיו אין דבר מלבד ניקיון - אפשרי להוסיף ערך לסביבה שלכם ולהעניק ערך בחזרה: הישן הופך לחדש, העלוב הופך לאופנתי. כל זה מתאפשר בזכות הנדסה מו...
מכונות ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ, שואבי אבק


שטיפה בקיטור - מה מומלץ?
תתפלאו, אבל באמצעות לחץ מים חמים או קרים אפשר לנקות כל דבר ביעילות וללא מאמץ. מכונות שטיפה עוזרות בניקוי משטחים שונים, רכבים, גן וריהוט גן, חלונות ועוד. מכונות אילו מתיזות מים בלחץ, לכן כמות קטנה יחסית של מים נדרשת לניקוי ייסודי. אין גם צורך לשפשף חזק את הלכלוך - המים שיוצאים לחץ יכולים להסיר את הלכלוך ללא מגע פיזי.  ...
שטיפה בקיטור - מה מומלץ?


חומר ציפוי קונפורמי / חוטי הלחמה / חומרי מיסוך הלחמה / ספריי ניקוי אבק בלחץ אוויר
חומר ציפוי קונפורמי יישומי ציפוי קונפורמי על ידי ספריי, מיכלי טבילה ומברשות. מיועדים לשימוש בחלל, בתעשייה ימית, במכשירים חשמליים, במכשירי מדידה, ובתקשורת נתונים, ועוד תעשיות נוספות. הציפוי שלהם עשוי מאיכות גבוהה ומגיע בשני סוגים. מוצרי עיבוד מחדש ותיקון ייצור לוחות מעגלים ואבות טיפוס נעש...
חומר ציפוי קונפורמי / חוטי הלחמה / חומרי מיסוך הלחמה / ספריי ניקוי אבק בלחץ אוויר


קטלוג מוצרים