רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » לקנות ספק כוח

לקנות ספק כוח

כל יחידה אלקטרונית שתפקידה לייצר את המתח והזרם החשמלי הנדרשים להפעלת מעגל אלקטרוני היא למעשה סוג של "ספק כוח".

את הספק, או היחידה האלקטרונית הזו, ניתן לשלב במגוון רחב של אביזרים ומערכות. ראשית, ספק כוח משולב לעיתים כחלק ממעגל אלקטרוני גדול יותר כמו במערכות חשמל. שנית, הספק יכול להיות מזווד בתוך מארגז המיועד לשימוש חיצוני.

סוגים של ספקי כוח

יחידה אלקטרונית מזוודת במארז היא הסוג הנפוץ ביותר של ספק כוח. את הזיווד של היחידה האלקטרונית בתוך מארגז ניתן לראות במגוון רחב של שימושים חיצוניים, כמו למשל במחשבים, במטענים לטלפון הנייד או כמקור למכשירים אלקטרוניים להפעלה עצמית במקום סוללות. 
 
ההבדל הוא שבעת השימוש בספק כוח במחשבים נעשה זיווד של היחידה האלקטרונית עם מאוורר בתוך מארז מתכת, בעוד בזיווד לשימוש במטענים או כאלטרנטיבה לסוללות מבצעים זיווד של ספק כוח במארז פלסטיק. 
 
הבדל נוסף קיים בין ספק כוח ליניארי וספק כוח ממותג. שני ספקי הכוח הללו נמדדים בהתאם לדרך שבה הם מייצבים את המתח, ולכל אחת מהשיטות יש תכונות אחרות. עם זאת, ספקי כוח ממותגים נפוצים יותר. 
 
בכל סוג של ספק כוח יש שנאי, גשר דיודות, קבל סינון, רכיבים אלקטרוניים שמיועדים לייצוב המתח ומעגלי הגנה לזרם יתר ומתח מוצא. לשם השוואה, דווקא מעגלי הגנה לכניסה לא קיימים בכל הספקים אלא משולבים בחלקם באופן אופציונאלי בלבד. 
 

למה לשים לב בעת הקנייה של ספק כוח?

יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם טרם רכישה של ספק כוח. כדאי, לדוגמה, לבדוק האם בתוך הספק יש מנגנון פיזור חום ומה הוא כולל. מנגנון יעיל למניעת טמפרטורה גבוהה מדי בתוך הספק צריך לכלול מאוורר, צלעות קירור וחריצי אוורור.
 
כמו כן, כדאי לבדוק איזו חברה מייצרת את ספק הכוח ומה המוניטין שלה. ניתן להשוות בין דגמים מסוגים דומים של ספקי כוח לפי מפרט טכני, סוגי מתח DC שבשימוש והיכולת לספוג מכת אנרגיה רגעית גבוהה. ולבסוף, במרבית המקרים - רצוי להעניק עדיפות לספקים עם מניעת קרינת רעש מסוג RFI ועם עמידות בהפרעות אלקטרוניות מסוג EMI. 
 

 

למה לשים לב בעת הקניית ספק כוח?




ספקי כח ממותגים
מחפשים שנאי כוח עוצמתי? חברת טלמיר בע"מ משווקת מגוון רחב של ספקי כוח בעוצמות שונות ולפי צרכי הלקוח. שנאי כוח משווקים בין היתר, בעוצמות של V9, V12  ו –V24.  ספקי הכוח מתאימים למגוון כרטיסי שירות, כמו : MEGA2526, ARDUINO MEGA ADK ועוד. המבחר של ספקי הכוח הינו אדיר ומונה עשרות מותגים מהחברות המובילו...
ספקי כח ממותגים


מסורים חשמליים מומלצים ולהבים למסור
מחפשים מסורים או להבים למסור? בטלמיר אלקטרוניקה תוכלו להזמין לקבל בזמן הקצר ביותר מסורים מכל הסוגים: מסור שולחני, מסור ידני, מסורים נטענים, אנכיים (ג'קסון), דיסקים למסורים, דיסק יהלום למסור וכל דבר אחר שחותך לאורך, לרוחב במעגל או בכל צורה שתרצו. בין היצרנים המובילים בתחום החיתור, המסוריםי והלהבים הם: ...
מסורים חשמליים מומלצים ולהבים למסור


קטלוג מוצרים