רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » תיקי Swiss Gear

תיקי Swiss Gear

חברת Swiss Gear זכתה לפרסום בזכות למעלה ממאה ועשרים שנות פעילות וניסיון בעיצוב וייצור ציוד הטיולים המוביל בעולם, והיא מהווה שם וסמל שמוכרים בכל מקום בגלובוס.
 
על רקע הידע, הניסיון והמחויבות למצוינות שלה, Swiss Gear מביאה לכם את התיקים האיכותיים ביותר בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובדים עמידים במיוחד.
 

מגוון רחב של תיקים איכותיים

 
תיק צד למחשב מדגם Swissgear Mythos - בעיצוב עור ספורט-אלגנטי, דגם זה נועד להכיל מחשב נייד בגודל של עד 17", ומציע מערך כיסים ומחלקות שונות לנוחות מרבית בנשיאת מסמכים וציוד נלווה. ידית הנשיאה הארגונומית מבטיחה נוחות מרבית גם בנשיאה של שעות ארוכות במהלך יום עבודה מלא בפגישות.
תיק גב למחשב נייד מדגם Gygabyte - עם הגנה דואלית למחשב הנייד שלכם ואזורי אחסון שונים, תיק זה עשוי מחומרים חזקים במיוחד בכדי לאפשר עמידות לאורך שנים, ומגיע עם כתפיות מרופדות, כריות אורטופדיות ובולמי זעזועים, בכדי לייצר את פתרון האופטימאלי לנשיאה על הגב - הן מבחינת בטיחות למחשב ולציוד הנלווה, והן מבחינת הנוחות שלכם.
 
תיק טרולי למחשב נייד מדגם PATRIOT  - פתרון נשיאה חכם נוסף מבית SWISSGEAR מציע לכם תיק טרולי עם מערך גלגלים חזק ועמיד, הפתרון האידיאלי לנסיעות עסקים. התיק מתאים בגודלו לעלייה למטוס, ומכיל בנוסף גם מקום למחשב הנייד (עד 17"), למסמכים ושאר חומרים נלווים וגם חלק לציוד לנסיעות ללילה אחד, כך שהוא מציע את הפתרון האולטימטיבי לנסיעות עסקים קצרות.
 
Swiss Gear - כי על איכות ונוחות לא מתפשרים
התיקים של חברת Swiss Gear עומדים בתקנים המחמירים ביותר, וידועים כמציבי רף גבוה בתעשיית התיקים.
Swiss Gear, הדוגלת באספקת מוצרי יוקרה במחיר נגיש, עושה שימוש בבדים עמידים וחזקים במיוחד, פתרונות נעילה כמו TSA COMBINATION LOCK בטכנולוגיית ScanSmart אשר מוכרים ומאושרים על-ידי מערך האבטחה של חברות תעופה, ומנעול קומבינציה בטכנולוגיה המאפשרת נעילה מלאה מצד אחד, ואפשרות פתיחה על-ידי צוות אבטחה מוסמך מבלי לפגוע במנעול.
 
תיק Swiss Gear הוא בחירה באיכות לכל החיים, בחירה בטוב ביותר עבורכם ועבור המחשב שלכם.
 
 
 
 
 
 

תיק איכותי למחשב נייד




קטלוג מוצרים