רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » חלקי חילוף וחלפים למלחמים

חלקי חילוף וחלפים למלחמים

המלחם משמש לתיקונים של מכשירי חשמל, חיבור כבלים וחוטים, הלחמת רכיבים ועוד. לפני שקונים את המכשיר יש לבדוק את המטרות - לקוחות רבים תוהים כיצד לבחור את הכלי המתאים: אמין ולא יקר מדי. באתר שלנו, אספנו את הדגמים המוצלחים ביותר לשימוש ביתי ומקצועי, המתאימים להלחמת מעגלים מודפסים ורכיבים. רשימת המלחמים ותחנות הלחמה המלאה כאן. 
 

חלפים לרוב סוגי המלחמים

חלקי חילוף לציוד הלחמה נדרשים לצורך תיקון, טיפולי תחזוקה והחלפת חלקים במלחמים או בתחנות הלחמה ישנים או מקולקלים. בין חלקי החילוף לציוד הלחמה ניתן למנות בראש ובראשונה מגוון רחב של מלחמים נוספים ומלחמים להחלפה, וגם מלקחיים תרמיים. מלקחיים תרמיים מיועדים להתקנה ופירוק נוחים של שבבים. הם משלבים מלקחיים עם גוף חימום.
 

מלקחיים תרמיים

ניתן להשתמש בהם בפני עצמם, או יחד עם תחנת הלחמה ומלחם מתאימים. מגוון רחב של מקדחים להלחמה יעזור לכם למצוא את הסוג המתאים לדגם מלחם זה או אחר לצורך העבודה שעליכם לבצע. לדוגמה, מקדח קוני מתאים להרכבה של רכיבי מיקרואלקטרוניקה, ואילו מלחמים מעוקמים או בצורת טריז יעילים להלחמת רכיבים אלקטרוניים של מעגלים סטנדרטיים, וגם להתקנים תלויים.
 
 
תוספים מיוחדים למלקחיים תרמיים, למייבשים תרמיים, למלחמי גז ולמשאבות תרמיות יעזרו לפרק רכיבים של מעגלים אלקטרוניים באמצעות אוויר חם בצורה יעילה יותר מאשר באמצעות מלחם חשמלי. המגוון הרחב של גופי חימום לאמבטיות הלחמה ולמלחמים חשמליים מיועד לתיקון מוצרים שהתקלקלו עקב אי-שימוש ממושך.
 
 
 

רכיבים לתחנות הלחמה




חלקי חילוף ומתכלים
עובדים עם משחזות ציר ומולטיטולס שונים? אז אתם צריכים גם חלקי חילוף ומתכלים לכלי העבודה שלכם. מגוון אביזרים וחלקי חילוף ניתן להזמין ישירות באתר - הוסיפו לסל את המוצרים שאתם צריכים ותקבלו הצעת מחיר מייד.לאחר אישור ההצעה והתשלום, השליח יביא לכם את מה שבחרתם לאן שתבקשו.  בנוסף, תמצאו באתר משחזות...
חלקי חילוף ומתכלים


קטלוג מוצרים