רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » מצברים 6 וולט/12 וולט וסוללות 6V/12V

מצברים 6 וולט/12 וולט וסוללות 6V/12V

במהלך השנים האחרונות, בשוק המצברים, הדגמים הפופולריים ביותר הם של המותגים הבאים - LEOCH, YUASA, ANSMANN, SONNENSCHEIN. עלות אטרקטיבית, עיצוב אמין ועמיד שלא דורש תחזוקה רצינית ומגוון יישומים תורמים לפופולריות שלהם.
 
סוללות 6 וולט משמשות כלים חשמליים, צעצועים ממונעים, תעשייה, מערכות מעקב וידאו, הגנה מפני אש, טלקומוניקציה, מערכות תעשייתיות במגוון רחב של יישומים, אוטומציה בהובלה אווירית ורכבת, להפעלת ציוד חשמלי נייד, בציוד רפואי, בכלי רכב חשמליים (קלנועיות, עגלות ילדים, סגווי , וכו.).
 
המצברים מיוצרים מחומרים (פלסטיק ABS), עמידים בפני אש, מסוגלים לשמור על המטען ללא אובדן ביצועים זמן ארוך, עמידים לטמפרטורות נמוכות וגבוהות, ועיצוב וזיווד הסוללה או המצבר מבטיח איטום אמין.
 

יצרני סוללות ומצברים - בואו נסתכל עליהם ביתר פירוט:

 

Yuasa

 
יצרן יפני עם יותר ממאה שנה של היסטוריה. אחד מיצרני הסוללות המובילים בכל התחומים שבהם הם משמשים. מפעלי התאגיד ממוקמים ביפן, בריטניה הגדולה ומלזיה. סוללות של חברה זו משמשות בנוסף לאזורים בהם יש צורך בדגמים נטולי תחזוקה, בתחום החלל, רכב ואופנוע.
 
הסוללות של החברה מאופיינות על ידי:
 
- מארזים בעלי חוזק גבוה אטומים בטכנולוגיית AGM.
- טווח רחב של קיבולות 8 עד 540 AH, מתח 2 וולט, 4 וולט, 6 וולט, 12 וולט.
- אפשרות לחיבור מקביל להגדלת הקיבולת.
- אחריות למשך 12 שנים לכל קו המוצרים.
 
בישראל משתמשים בסוללות אלה לרוב במכוניות ואופנועים, אנרגיה, UPS בעל הספק נמוך ואנרגיה חלופית. הם גם פופולריים מאוד בתחום התעשייה וטכנולוגיית הילדים.
 
מגוון המצברים 6V מיוצג על ידי דגמים מסדרות EN, ENL, NP, NHP, NPW, NPL, SW, SWL. 
ישנם 10 דגמים עם קיבולות של 1.5 A h עד 15 A h. אורך חיי המדף הממוצע הוא 10 שנים, תקופת האחריות של היצרן היא 8 שנים או יותר.
 
תעודות איכות מתאימות לשימוש וסטנדרטים המקובלים בישראל.
 
 

Ansmann

 
חברה גרמנית המייצרת מצברים, סוללות ומטענים. סניפי החברה ממוקמים במדינות אירופה רבות ובאסיה. למוצרי החברה יש איזון טוב בין מחיר לאיכות והם אמינים ביותר.
 
אנסמן מייצרת סוללות ומצברים הן ליתיום-יון והן ניקל-מתכת הידריד. מוצרי החברה זוכים להערכה רבה על ידי המשתמשים בציוד צילום ווידאו, גאדג'טים ניידים. החברה מחזיקה בשיא הנפח הגדול ביותר של A h עבור סוללות מסוג סוללות - 2850 מ"ג בגודל AA ו 1100 מ"כ בגודל AAA.
 
הדגמים המובילים הם סוגי סוללות AA, AAA, C, D וליתיום עם מתח של 1.2 עד 8.4 וולט, עם הספק של 200 עד 1050 מיליאמפר / שעה.
בין המצברים עם מתח של 6 וולט, מסופק ההרכבה ANSMANN NiMH 6V 4000mah 4050-0022, הפופולרי במיוחד בקרב צלמים מקצועיים. מכלול זה עובד במשך 4000 אלף מחזורים, בכפוף לתנאי אחסון.
 
לכל הסוללות שהחברה שולחת לישראל יש את ההסמכות וההתחייבויות הדרושות.
 
 

Leoch

«Leoch Battery Technology Co. Ltd», מפעל ייצור סיני גדול המורכב משבעה מפעלים לייצור ציוד חשמלי. חלק מהמפעלים ממוקמים בסין, חלקם במדינות שכנות-סרי לנקה ומלזיה. הייצור מורכב במאה אחוז של הרכיבים שהם מייצרים בעצמם.
 
היתרונות העיקריים של סוללות המיוצרות על ידי החברה:
 
- מספר גדול של טכנולוגיות וקבוצת פטנטים.
- המצברים מצוידים בשסתום בטיחות המספק רמת בטיחות גבוהה.
- לסוללות של Leoch אין "אפקט זיכרון", ולכן חיי השירות די גבוהים, בין 8 ל 16 שנים, תלוי בסוג הסוללה.
- הזיווד וההרכבה מתמודדים היטב עם רטט, הלם והשפעות אחרות.
- התנגדות פנימית די נמוכה.
- אינם דורשים תחזוקה לאורך כל חיי השירות.
- מגוון רחב של סוגי סוללות: מצברים ל 6 וולט, 12 וולט (מתח 2 עד 12 וולט) הנבדלים זה מזה בנוסף לממדים, הקיבולת של 0.8 עד 100 אמות לשעה.
 
לכל הסוללות המסופקות לישראל באמצעות סוחרים רשמיים יש את כל ההסמכות וההתחייבויות ליצרן.
 
 
 

Sonnenschein

 
מוצרי החברה  הבינלאומי EXIDE Technologies עם נתח כולל של מעל 30% בקרב יצרני הסוללות, היא היצרנית הגדולה בעולם בתחום זה. נכון לעכשיו, הקונצרן מורכב מחמש חטיבות גדולות, 11 מפעלי מצברים לצרכים תעשייתיים, 17 מפעלי מצברים אוטומטיים, 12 מפעלי עיבוד. סדרת הסוללות שלהלן זמינה תחת המותג Sonnenschein: A400, A500, A600, A700, Solar S, Solar SB ו- A600 Solar. כמובן שלחברה כזו יש בסיסים משלה למחקר, פטנטים והתפתחויות.
סדרת מוצרים מיוחדת - סדרת סולארית, שימוש תעשייתי ובית למערכות סולאריות.
 
- מצברים ברמת בטיחות גבוהה
- לסוללות של Sonnenschein חיי שירות ארוכים בזכות טכנולוגיות מתקדמות למניעת בלאי האלמנטים.
- הזיווד וההרכבה מתמודדים היטב עם רטט, הלם והשפעות אחרות.
- התנגדות פנימית די נמוכה.
- אינם דורשים תחזוקה לאורך כל חיי השירות.
 
סדרות דיגיטליות בין 400 ל 700 משמשות בתחומים שונים בהם נדרשות סוללות ללא תחזוקה.
סוללות 6 וולט מיוצגות על ידי דגמי הסדרה - A 400, A 500, A 600, A 700, השונים זה מזה ביכולתם ובצורתם. אורך חיי המדף הממוצע הוא כעשר שנים.
 
יש גם סדרת סוללות טיוטה מיוחדת - לרכבים חשמליים ורכבים חשמליים קלים.
 
באתר שלנו נבחרים סוללות זוננשיין אשר מתאימות לחוק הישראלי ולסטנדרטים הגבוהים ביותר.
 
 
 
 

קטלוג מצברים וסוללות נטענות 6V + 12V




סוללות ומצברים נטענים
מחפשים מצבר לרכב? לאופניים חשמליים? לרכב צעצוע "רציני" של הילד? באפשרותכם לרכוש מטען נטען. טלמיר אלקטרוניקה מייבאת ומשווקת כלי חשמל, אלקטרוניקה ומצברים כבר למעלה משלושים שנה, ובה תמצאו מגוון עצום של מצברים נטענים מכל הסוגים, הגדלים והמינים למגוון רחב של שימושים. אז לפני שתתרשמו מהמגוון העצום של המוצרים, נספר לכם מהו מצבר,...
סוללות ומצברים נטענים


מצבר 12V - איפה משתמשים
סוללות אינן מייצרות כוח או אנרגיה בעצמן. הן פשוט אוגרות אנרגיה בשפע על מנת שנוכל להשתמש בחפץ מסוים, כאשר אתה זקוק לו. אחת הסוללות הנפוצות ביותר היא סוללת 12 וולט.סוללת 12 וולט הינה בעלת מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, וישנם שימושים רבים ושונים בה, אותם נבחן בהמשך במדריך הזה.מהי סוללת 12 וולט?סוללת 12 וולט היא סוללה לא סדירה המשמ...
מצבר 12V - איפה משתמשים


קטלוג מוצרים