רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » כלי עבודה חשמליים במבצע

כלי עבודה חשמליים במבצע

מחיר אטרקטיבי על כלי עבודה חשמליים לא אמור לבוא על חשבון ביצועים, מפרט, הספק ובטיחות. אלו הפרמטרים שעומדים בראש סדר העדיפויות בעת בחירת כלי עבודה חשמליים במבצע והשוואה בין החברות המובילות. כמו כן, כדאי לערוך הבחנה ברורה בין סוגים שונים של כלי עבודה חשמליים. סינון בין סוגים של כלי עבודה עוזר להתמקד במבצעים רלוונטיים וחוסך זמן יקר. 
 

על איזה כלי עבודה יש הכי הרבה מבצעים?

 
כלי העבודה החשמליים הנפוצים ביותר הם מברגות, מקדחות ופטישונים ולכן רוב המבצעים מתייחסים אליהם. בשביל למצוא כלי עבודה חשמליים במבצע כדאי להגדיר את אופי העבודה ואת הדרישות של הפרויקט. אפשר למשל להתמקד במבצעים על קיטים שלמים של מברגות ומקדחות, או להעדיף מברגות מיקרו לאלקטרוניקה בשביל הזמנת עבודה ספציפית. 
 
כמו כן, בקטגוריה של מברגות ומקדחות נטענות יש פערים של עשרות אחוזים בין המחירים. מחירי המוצרים נקבעים לפי המוניטין של החברה והמפרט הטכני. כמו כן, מאפיינים מיוחדים כמו ידית ארגונומית לאחיזה נוחה ויציבה או תאורת LED קדמית המאירה את שטח ההברגה יעלו את מחיר הכלים בלי קשר למבצע. הרב מכר המוביל בקטלוג טלמיר הינו רב מודד דיגיטלי, שהוא כלי כמעט הכי שימושי בין כל העוסקים באלקטרוניקה באופן יום-יומי.
 

כל המבצעים שהעבודה שלך צריכה

 
יש כלי עבודה חשמליים במבצע שאי אפשר לוותר עליהם בעסק או במפעל. רשימת המבצעים המומלצים כוללת בראש ובראשונה משחזת ציר חשמלית שמגיעה עם לא פחות מ-26 אביזרים, מזוודת אחסון והוראות הפעלה. בעבודות שבהן יש צורך במחרטה חשמלית ניתן ליהנות ממבצע על דגמים של חברת פרוקסון ויש גם מבצעים על מסור שולחן חשמלי מקצועי של חברת היינל. 
 
כמו כן, רשימה אטרקטיבית של כלי עבודה חשמליים במבצע חייבת לכלול מברגה נטענת ואקדח דבק חם מקצועי. למרות שאלו מוצרים זולים יותר לעומת משחזות ומחרטות, הם לא חיוניים פחות בתעשייה הקלה והכבדה. 
 
היתרון של מבצעים על כלי עבודה חשמליים הוא שניתן להשיג באמצעותם מברגה נטענת 3.6 וולט קומפקטית בעלות של מאות שקלים בודדים ולשדרג את ארגז הכלים עם ארגז דבק חם מקצועי מבית חברת דרמל. זו פריבילגיה שלא הייתה בעבר לבעלי מקצוע וכיום היא מהווה חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה המודרנית.
 
כלי עבודה נוספים בקטגוריית המוצרים הנגישים והזולים כוללים סטים של ביטים או מקדחים, מברגת אימפקט מקצועית נטענת, עפרון חריטה חשמלי ומשחיז מקדחים חשמלי. המחיר הממוצע של המוצרים הללו לא עולה על כמה מאות שקלים אך התועלת שלהם ברורה לכל מי שמתעסק בתעשיית החשמל והאלקטרוניקה.
 
קיימים מוצרים נוספים ששווה לשים לב אליהם ברשימה המתחדשת של כלי עבודה חשמליים במבצע. אפשר למשל לבדוק את האפשרות של רכישת צינור לחץ אוויר לקומפרסור באורך 20 מטר ולייעל את העבודה במקומות פתוחים, או לקנות כרסומת שולחנית מקצועית בערכה שכוללת סט פוטרים וסט תפסנים מדורגים. החשוב ביותר לבדוק שמדובר בכלי עבודה חשמליים ולנצל את המבצעים מהר לפני שהם יסתיימו. 
 
בין המוצרים שנכנסו לאחרונה לטלמיר אלקטרוניקה יש מוצרי קרצ'ר כמו שואבי אבק תעשייתים ומכונות שטיפה בלחץ. כל אילו ניתן להזמין באתר במחירים הטובים בארץ - כל מה שצריך זה להוסיף לסל ולבקש הצעת מחיר ללא שום התחייבות. על חלק מהמוצרים מופיע מחיר.
 
 
 

כלי עבודה במבצע




ארגז כלים, פתרונות אחסון, תיקים ומזוודות
סוגי ארגזי כלים ופתרונות אחסוןציוד וסביבת העבודה שלנו חשובים מאוד, השקענו בו לא מעט מאמץ וחשיבה לגבי בחירתו וכמובן, הוצאנו לא מעט כסף על מכשירים ואביזרי עבודה שונים. מתוך כך, על מנת לשמור על הציוד שלנו בצורה הטובה ביותר, הרי שעלינו לרכוש ארגזי כלים ופתרונות אחסון לשמירה על הציוד שלנו. פתרונות אחסון ושינוע לרכיבים וכל...
ארגז כלים, פתרונות אחסון, תיקים ומזוודות


פינצטות בטלמיר אלקטרוניקה
אלקטרונאים משתמשים בפינצטה על מנת לבצע תיקוני חשמל עדינים במעגלים חשמליים. השימושים העיקריים של הפינצטה מתבטאים בהזזת חלקי מתכת זעירים ודקים אשר רק פינצטה דקה יכולה להזיז אותם מבלי לעקור או לשבור אותם. להלן מספר עובדות חשובות על פינצטות כשהן בשימוש באלקטרוניקה.לרוב, העבודות יתבצעו כשהמעגל פתוחכשהמעגל פתוח לא עובר זרם חשמל...
פינצטות בטלמיר אלקטרוניקה


פתרונות אחסון כלים וחלקים
שולחנות עבודה משמשים הן לישיבה ועבודה והן לאחסון כלי עבודה בשגרה. הם מצויידים במגירות ומדפים ייעודיים לאחסון מסוג זה, ומהווים פתרון אחסון נוח. שולחן עבודה הוא אחד מהרהיטים המגוונים ביותר שיש, ולכן חשוב לדעת בדיוק לאן מכוונים כאשר בוחרים שולחן שכזה. כך, למשל – שולחן של שרטט שונה משולחן של אדם המבצע עבודות נגרות או חשמל. ההתקני...
פתרונות אחסון כלים וחלקים


מברגה חשמלית
במאמר זה נלמד על רכישת מברגה. לידיעה, המברגה מבצעת את עבודת המברג הנייד באופן אוטומטי ללא כל מאמץ מצד האדם המבריג. בדומה למקדחה היא מכילה מנוע שמסתובב אולם במקום לגרום להפעלת ספירלה קודחת, הוא מפעיל ראש פיליפס, או ראש שטוח או ראש מסוגים אחרים לפתיחת הבורג.  מברגה – דע את הגבולותמברגה איננה מטפלת בבורג...
מברגה חשמלית


ארגזי כלים ממתכת או פלדה
תיקונים של מכשירים שונים או עבודות שיש לבצע במבנים שונים מדגישים לנו עד כמה ארגז כלים מצוין הוא כזה שיכול לעזור לכל אחד. חשוב להדגיש כי לא רק אנשי מקצוע הם אלו שצריכים ארגז כלים איכותי, אלא שגם מי שמבצע לא מעט תיקונים או התקנות ברחבי ביתו אחת לתקופה צריך לחשוב על ארגז שלא יתפרק לו לאחר עבודה או שתיים ולא יקשה עליו במציאת כלים שונים...
ארגזי כלים ממתכת או פלדה


קטלוג מוצרים