רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » שואבי בדיל ועשן

שואבי בדיל ועשן

עבודה עם בדיל מיועדת ברוב המקרים לצרכי הלחמה ומחייבת שימוש בכלים נוספים. הבדיל נחשב למתכת נוחה לעיצוב כי היא אינה מתחמצנת בקלות ועמידה בפני קורוזיה, וזו גם הסיבה בגללה הוא משמש לציפוי עופרת, אבץ או פלדה. תכונותיו של הבדיל מאפשרות להתיך אותו בקלות עם מלחם חשמלי או מלחם בעל להבת גז אך יחד עם זאת, יש להקפיד על הבטיחות בעת העבודה עם הבדיל ולהשתמש בציוד שאיבה ייעודי לעשן הנפלט מהחומרים המסוכנים.
 
שואבי עשן בדיל
 
איך עובדים עם בדיל בצורה נכונה ובטוחה?
 
אחד הכלים העיקריים העומדים לרשות אנשי מקצוע שעובדים עם בדיל הוא שואב ייעודי למשימה. בעזרת שואבי בדיל לאלקטרוניקה, ניתן למנוע שאיפת עשן ולייעל את עבודות ההלחמה בתעשייה הקלה והכבדה. כמו כן, טרם ההזמנה רצוי לוודא שמדובר בשואב בדיל המיועד ספציפית לענף האלקטרוניקה - ואפשר לעשות זאת בקלות באמצעות בדיקת המפרט הטכני של הדגמים שבאתר.
 

מגוון סוגים בולטים של שואבי בדיל ועשן

יש כמה סוגים עיקריים של שואבי בדיל לאלקטרוניקה שבהם ניתן להשתמש לעבודות ולפרויקטים. ראשית, שואב בדיל ידני מגיע עם גוף מתכת ובאורך של 162-195 מ"מ. הוא נוח לאחיזה ממושכת ואין צורך בכוח פיזי כדי להפעיל אותו. שנית, שואבי בדיל חשמליים מיועדים לעבודות מורכבות יותר ובהם ניתן למצוא דגמים של 40 וואט או 80 וואט. לעומת זאת, שואבי בדיל לאלקטרוניקה מצוידים במפרט טכני של 80 וואט עם מתח של 24 וולט. הם מתאימים לעבודה בטווח טמפרטורות של 160-480 מעלות צלזיוס ומתאפיינים בגוף חימום קרמי. 
 

בחירה נכונה של שואבי עשן

בחירת שואבי בדיל לאלקטרוניקה קריטית להפעלת מלחמים ותחנות הלחמה. רצוי לרכוש שואב מספק אמין ולהשוות בין המחירים של הדגמים הנפוצים. יש לך שאלות? צוות האתר ישמח לעמוד לרשותך כבר עכשיו ולספר על שואבי בדיל לאלקטרוניקה עם מענה לכל שאלה ותמיכה!
 

טלמיר אלקטרוניקה

טלמיר אלקטרוניקה הוקמה בשנת 1979 ומאז הפכה למובילה הארצית ביבוא ושיווק של מוצרי אלקטרוניקה רבים. אנחנו מציעים לך ליווי מקצועי וסיוע לאורך כל שלבי הקנייה -  ונושאים באחריות מלאה על איכות המוצרים המשווקים על ידנו. 

אביזרים להלחמה ושואבי בדיל




שואב אבק תעשייתי - מקצועי חזק
חברת טלמיר אלקטרוניקה מייבאת ומשווקת שואבי אבק וכלי עבודה חשמליים לתעשייה משנת 1979. אנו שמחים להציג בפניך קטלוג מעודכן של שואבי אבק חזקים שייקחו את משימות הניקיון של הארגון, המפעל או העסק שלך למקומות טובים הרבה יותר. שואב אבק תעשייתי רטוב/יבשכידוע, שואבים תעשייתיים נמדדים במפרט הטכני שלהם והם חייבים להיות מספיק...
שואב אבק תעשייתי - מקצועי חזק


איזה שואב אבק מתאים לכם?
מכשירי הניקוי הישנים ששימשו אותנו במשך שנים רבות לעבודות הניקיון בבית, במקום העבודה ואף לעבודות ניקיון במקומות ציבוריים הולכים ומשתכללים- את מקומם של המטאטא, המגב ושואב האבק עם הכבל מחליפים כיום כלי עבודה ומכשירים חשמליים חזקים ויעילים ביותר כמו מכונות טיאוט, מכונות שטיפה ובעיקר שואבי אבק במגוון סוגים וגדלים ,המשמשים לכל מטרה החל מ...
איזה שואב אבק מתאים לכם?


קטלוג מוצרים