רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » מלחמים וציוד הלחמה

מלחמים וציוד הלחמה

עבודת הלחמה נדרשת בתעשיות שונות וביניהם בתעשיית האלקטרוניקה. עקב המגוון הרחב של הצרכים אשר מקבלים מענה על ידי הלחמה, לכל תעשייה התפתחו עם הזמן סוגי מלחמים שמתאימים לה. כך לדוגמא, לצורך הלחמות אלקטרוניקה משתמשים לעיתים רבות במלחמי גז או או תחנות הלחמה בחשמל, שהוא פיתוח ייעודי לתעשייה זו.

מעבר למלחם איכותי, איש מקצוע טוב המבין בציוד הלחמה מכיר דרכים נוספות ומגוונות לביצוע העבודה המקצועית, ובין היתר עושה שימוש בשואב בדיל, שואב עשן, אוויר חם, עזרים לניקוי ראש, זכוכית מגדלת להלחמות עדינות ועוד.

מלחם – בסיס ציוד ההלחמה

המלחם מופיע במגוון רחב של צורות וביצועים בהתאם לשימושים השונים, בגרסאות ניידות בגז וסוללות, או נייחות כמלחמים חשמליים ותחנות הלחמה.

  • מלחם סטנדרטי פועל במתח V220.

  • תחנות הלחמה התחנה מהווה עמדת הלחמה הכוללת מלחם במתח נמוך, מעמד למלחם ויחידת בקרה נפרדת. קיימות תחנות הלחמה אנלוגיות מהדור הישן וכן דיגיטליות המציעות בנוסף גם חיווי של טמפ' וכו'

  • מלחם נייד כאמור פועל על סוללות או בגז.

  • אמבטיות בדיל משמשות ליציקת בדיל כחלק מתהליך ההלחמה.

עזרי הלחמה – העזרים המשלימים למלחמים

  • שואבי עשןפתרון אפקטיבי לפינוי גזים מזיקים לנשימה הנפלטים בזמן ההלחמה.

  • בדיל מופיע בצורה מוצקה או כמשחת ההלחמה המורכבת מתערובת של בדיל ועופרת, כסף ופלקס לשימוש ברכיבי SMD. ניתן לרכוש בדיל ללא עופרת וכן עם תכונות המונעות הצטברות בדיל על המלחם. הבדיל מופיע כחוטים להלחמות רגילות במלחם או בצורות שונות לאמבטיות הלחמה, כמו כדורים ומוטות.

  • שואבי בדיל שואבי הבדיל פועלים על וואקום, קיימים שואבי בדיל ידניים וכן יונקים חשמליים וסרטים שהבדיל נספח אליהם בכוח הנמיות.

  • ניקוי ראש מלחם מבוצע בעזרת ברזלית, ספוג וכן קיימת אפשרות חידוש הראש.

 

אנחנו בטלמיר אלקטרוניקה משווקים מוצרי הלחמה מחברות מובילות כגון TENMA  ,WELLER ANTEX  ,IRODA ,PROXXON ,DURATOOL וכן מספקים שירות מקיף למוצרים וציוד הלחמה. השאירו פרטים באתר או צרו אתנו קשר בטלפון 04-8520233 לכל שאלה ונשמח לעזור.

כמו כן, באתר תוכלו לבצע הזמנת מלחמים, תחנות הלחמה, בדיל, משחת הלחמה ועזרים נוספים – ללא צורך ביצירת קשר עם נציג.

 

 

מוצרי הלחמה מחברות מובילות כגון TENMA,WELLER ,IRODA ,PROXXON ,DURATOOL




מלחמים וציוד הלחמה
עבודת הלחמה היא עבודה עדינה שדורשת ריכוז גבוה ותשומת לב מיוחדת. במקרים רבים, יש צורך בביצוע עבודות עדינות, ולכן, בעל המקצוע צריך להשתמש בסוגי מלחם עדינים שמסוגלים לבצע הלחמות עדינות. מלחמים שונים נבדלים זה מזה בהספק שלהם ובטמפרטורה שהם מייצרים. כמו כן, יש סוגי מלחם שמיוצרים עם ידיות אחיזה שונות. ניתן למצוא את כל הסוגים באתרי האינטר...
מלחמים וציוד הלחמה


בחרו את המלחם הטוב ביותר עבורכם
מלחמים להלחמה נכונה עבודת ההלחמה היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של האנשים העוסקים באלקטרוניקה. ישנן עבודות רבות הדורשות מלחם מקצועי, וכאן יש להשתמש בציוד הנכון לכל מקום וחומר. באופן כללי, אפשר לומר כי עבודת ההלחמה עצמה היא עבודה מדויקת הדורשת ריכוז רב, ולכן חשוב להתאים לה גם את המכשיר הנכון שישרת אתכם ואת התוצאה בצו...
בחרו את המלחם הטוב ביותר עבורכם


רכיבים לתחנות הלחמה
המלחם משמש לתיקונים של מכשירי חשמל, חיבור כבלים וחוטים, הלחמת רכיבים ועוד. לפני שקונים את המכשיר יש לבדוק את המטרות - לקוחות רבים תוהים כיצד לבחור את הכלי המתאים: אמין ולא יקר מדי. באתר שלנו, אספנו את הדגמים המוצלחים ביותר לשימוש ביתי ומקצועי, המתאימים להלחמת מעגלים מודפסים ורכיבים. רשימת המלחמים ותחנות הלחמה המלאה כאן. ...
רכיבים לתחנות הלחמה


קטלוג מוצרים