רבי מודדים מקצועיים BEHA AMPROBE
רבי מודדים ומכשירי מדידה פלוק FLUKE
מצברים נטענים YUASA
הפניה לפייסבוק
מברגים מקצועיים לאלקטרוניקה וורה WERA
זכוכיות מגדלת שולחניות עם תאורה LIGHTCRAFT

בלוג טלמיר » Picoscope

Picoscope

בימינו מדידת אותות חשמליים וניתוח הפעילות של מערכות אלקטרוניות הופכים לתחום חשוב יותר ויותר בעבודתם של מהנדסים. כדי לקבל תמונת מצב אובייקטיבית, נדרש ציוד איכותי באמת. אין ספק כי הציוד של PICOSCOPE הוא כזה. המותג הזה מייצר אוסצילוסקופים מודרניים שמתאימים לכל סוגי המשימות, כולל משימות מורכבות ויוצאות דופן במיוחד.

PICOSCOPE פיקוסקופ

קצת מידע אודות היצרן

החברה הבריטית בשם Pico Technology הוקמה יחסית לא מזמן, בשנת 1991. במקור, היא התמקדה בפיתוח מכשירי מדידה המבוססים על עיבוד מידע באמצעות מיקרו-מעבדים. בפרט, מכשירים שונים למדידות וירטואליות, בהם משתמשים בעיקר למטרות חינוכיות, הפכו לפופולריים מאוד. אבל לאחרונה מקדמים בצורה פעילה אוסצילוסקופים מסוג USB, לביצוע של מגוון משימות מעשיות.
 

תחומי השימוש במכשירי Picoscope

 
ניתן בהחלט לומר שמכשירים מסוג זה הם מכשירים רב-תכליתיים. הם מאפשרים לתעד נתונים במגוון תחומי פעילות. בין היתר, מכשירים מסוג זה יכולים להתאים לתחומים כמו:
בנייה;
  • ייצור מכוניות;
  • תיקון כלי רכב;
  • מיקרו-אלקטרוניקה;
  • תיקון מכשירי חשמל ביתיים;
  • כוונון ואבחון תקלות בציוד תעשייתי וביתי.

היתרון העיקרי והבלתי מעורער של המותג PICOSCOPE הוא עובדה שהמכשיר אינו צמוד למערכת אבחון ספציפית, כפי שקורה לעתים קרובות עם מכשירי מדידה שמתמחים בתחום צר כלשהו. ניתן לחבר את מכשיר המדידה בקלות לכל מערכת של מתקני חשמל ואלקטרוניקה.

 
אילו יתרונות נוספים ניתן לציין?
 

1. ממדים קטנים. המכשיר עצמו וגם "המזוודה" עם האביזרים הנוספים לא יתפסו מקום רב בחדר העבודה, במוסך, במעבדה או אפילו בתא המטען של המכונית.
 

2. קיימים בשוק מכשירים בעלי 2 ערוצים או 4 ערוצים. מכשירים בעלי 2 ערוצים הם הרבה יותר זולים.
 

3. קצב הדגימה מגיע ל-400 MS/S, הרבה יותר מאשר אצל המתחרים.
 

4. הזיכרון הגדול יותר של המכשיר, 256 מ"ב, מאפשר לשמור קריאות של אוסצילוסקופ ומידע נוסף כמעט ללא הגבלה. כמובן, בסופו של דבר מספר המדידות שניתן לתעד הוא סופי. אבל לא תצליחו פיזית לצבור כל-כך הרבה מדידות כדי שזיכרון המכשיר ייגמר.
 

5. מתח הכניסה המוגבר, עד 200 וולט, מבטיח נוחות נוספת בביצוע מדידות מסוימות. בפרט, בעבודה עם מכשירי הזרקה של מכונות שונות אין צורך להשתמש במספג, מה שמאיץ את התהליך באופן משמעותי ומשפר את איכות ודיוק הנתונים שמתקבלים.
 

6. שיעור טעות הדגימה במשרעת האותות שמתקבלים מגיע ל-1%. זה נתון נמוך למדי עבור ציוד מסוג זה. ייתכן כי בפועל לא נדרשת רמת דיוק כל-כך גבוהה, טעות דגימה של פלוס-מינוס 5% היא רמה סבירה מאוד. אבל זה מעיד על האיכות והרמה המקצועית של האוסצילוסקופ.
 

7. מעבר לבידוד הגלווני במודול הכניסה, יש במכשיר פונקציה ConnectDetect. היא מעריכה את איכות החיבור בין המחברים למערכת הנבדקת. אפשרות בקרה מסוג זה אקטואלית במיוחד במקרים שבהם קשה לבדוק את איכות החיבור על-ידי בחינה חזותית (מדובר על מקומות שאינם נגישים).
 

סרטון הדגמת עבודה עם המכשיר

לבסוף, נציין כי אוסצילוסקופ USB של חברת Pico ממשיך להשתכלל ולהתפתח, החברה ממשיכה להשיק דגמים חדשים עם פונקציות משוכללות ומגוונות יותר ולעדכן את הקושחה של המכשירים הקיימים. בתוך כך, המפתחים והנהלת החברה מייחסים חשיבות מיוחדת למשוב הצרכנים. בפיתוח מערכות חדשות הם מתחשבים בבקשות מבוססות ומנומקות של צרכנים, אם אלה אינן סותרות את ההיבטים הטכניים ואת התפיסה הכללית של המוצר.
 
 
בכל מקרה, אם אתם עוסקים בתיקון מכשירי חשמל ואלקטרוניקה או כוונון ותפעול של ציוד באופן מקצועי, ערכו של מכשיר כזה בעבודתכם לא יסולא בפז. גם חובבנים רבים שרוצים להגיע לרמה גבוהה באלקטרוניקה, בייצור מכשירים ובאוטומציה יכולים להשתמש במכשיר כזה.
 
 
 

 

אוסצילוסקופים חכמים עם חיבור USB




קטלוג מוצרים